Meldunek / Zaświadczenia z akt ewidencji ludności
Zaświadczenia z akt ewidencji ludności
W naszym urzędzie otrzymasz zaświadczenie z akt ewidencji ludności. Przeczytaj, jak to załatwić.
MIEJSCE I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Gdzie się udać?
Referat Spraw Społecznych i Cywilnych
Biuro Ewidencji Ludności
ul. Żeromskiego 27
pokój nr 7 na parterze
tel. 68 368 14 10
poniedziałek: 8.00 – 16.00
wtorek – piątek: 7.30 – 15.30
Kto może wystąpić z wnioskiem o zameldowanie?
Każda zainteresowana osoba, która złożony wniosek w formie pisemnej lub elektronicznej.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni.
Wymagane dokumenty
- wypełniony wniosek
- dowód osobisty lub paszport
- w przypadku zaświadczenia, że w lokalu nikt nie jest zameldowany – do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu ( tylko w przypadku, gdy właściciel nie był zameldowany w tym lokalu).
OPŁATY
- za wydanie zaświadczenia np. o zameldowaniu, wymeldowaniu, braku osób zameldowanych w lokalu – 17 zł (nie pobiera się opłaty za zaświadczenia wydawane w celu: zatrudnienia, szkolnictwa, spraw socjalnych i emerytalno – rentowych),
- za udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł
Opłatę można uiścić na rachunek bankowy urzędu: Bank Spółdzielczy w Iłowej, nr konta 29 9658 006 000 1443 2006 0003.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. 2019 r. poz. 1397).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 267)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014 r. poz.1628 ze zmianami).