Sekretarz

Sekretarzem Gminy jest Pani Aldona Slipaczek-Jurek.

Do zadań i kompetencji Sekretarza należy w szczególności:

  • nadzór nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem dokumentów w urzędzie,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
  • zapewnienie zgodności z prawem wydawanych decyzji i podejmowanych działań,
  • organizacja przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków,
  • zapewnienie obsługi techniczno-biurowej Rady oraz Komisji,
  • zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
  • prowadzenie zbiorów aktów prawnych naczelnych organów władzy i organów gminy,
  • zapewnienie terminowego przygotowania materiałów na posiedzenia Rady,
  • koordynacja wykonywania zadań Rady i Burmistrza wynikających z aktów prawnych,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie szkolenia pracowników urzędu,
  • organizacja i koordynacja prac związanych z organizacyjno-technicznym przygotowaniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,
  • nadzór nad gospodarowaniem mieniem urzędu i środkami budżetowymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
  • prowadzenie spraw gminy w zakresie udzielonym przez Burmistrza w upoważnieniach,
  • kierowanie Urzędem pod nieobecność Burmistrza i Zastępcy,
  • w zależności od potrzeb wykonywanie poleceń Burmistrza w zakresie reprezentowania gminy w mediach i w czasie spotkań, narad z udziałem przedstawicieli innych samorządów oraz różnych szczebli władzy,
  • wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.

Kontakt:

Urząd Miejski w Iłowej
ul. Żeromskiego 27
68-120 Iłowa
tel. 68 368 14 00
e-mail: sekretarz@ilowa.pl